امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 44 میانگین: 4]

عناصر و جزئیات لوگو نگار ایرانی


آبی

آبی ایجاد احساس اعتماد وامنیت می کند. آبی رنگی است که از فاصله های بسیار دور همم دیده می شود. دلیل آبی بودن چراغهای فرودگاه ها به همین علت میباشد. آبی سلطنتی، خریدارانی که عجله دارند را مجذب می کند و برای محصولات پاک کننده مناسب است. آبی رنگ مورد علاقه بیشتر مردم است.

تایپوگرافی

تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می کوشد با تغییر عناصر متن ، مثل اندازه ، فاصله حروف ، شکل حروف ، فاصله خطوط ، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد .

تلفیقی

تایپوگرافی و اشکال هندسی در طراحی این لوگو تلفیق شده اند.

خوش طرح

این لوگو، بعلت رعایت اصول طراحی لوگو و کسب امتیاز قابل قبول، در گروه لوگو های خوش طرح یا Well-Designed قرار گرفته است.

زرد

رنگ زرد در اکثر موارد توجه کسانی را جلب می کند که فقط به ویترین مغازه ها نگاه می کنند، و احساس خوش بینی و جوانی را منتقل می کند. این رنگ تمرکز و خلاقیت را بالا میبرد و روشنفکران را جذب می کند. با دیدن رنگ زرد، مغز سروتونین بیشتری آزاد می کند (احساس خوب شیمیایی طبیعی)

سرمه ای

سرمه ای خریدارانی را که به بودجه شان اهمیت میدهند را مجذوب می کند و برای لوگو های سازمانی و شرکتی مناسب تر است.

مربع، مثلث و اشکال با لبه های صاف

مربع، مثلث و سایر اشکال دارای لبه های صاف، نماد ثبات و همچنین تعادل اند. خطوط صاف و مختصر در لوگو بر قوای بالا، حرفه ای گرایی و بهینگی دلالت دارد. از جهتی چنانچه این اشکال با رنگهایی مثل آبی و خاکستری آمیخته شوند، فاقد کشش ناخودآگاه در بیننده خواهند بود. برای خنثی سازی، بهتر است از رنگ های محرک و گرم برای بالا بردن گیرایی طرح استفاده نمود.

درباره " لوگو نگار ایرانی " بیشتر بدانید...

امتیاز لوگوبین به این لوگو

ماندگاری در ذهن
بیان مفهوم برند
جذابیت بصری
تلفیق مناسب رنگ ها
میانگین
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 44 میانگین: 4]
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 44 میانگین: 4]