لوگو نی نی کالا


امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 3 میانگین: 4.7]

عناصر و جزئیات لوگو نی نی کالا


اشکال هندسی

تایپوگرافی

تایپوگرافی هنری است که در آن طراح می کوشد با تغییر عناصر متن ، مثل اندازه ، فاصله حروف ، شکل حروف ، فاصله خطوط ، پاراگراف بندی و مواردی از این دست زبان بصری برای تایپ به وجود آورد .

تلفیقی

تایپوگرافی و اشکال هندسی در طراحی این لوگو تلفیق شده اند.

خوش طرح

این لوگو، بعلت رعایت اصول طراحی لوگو و کسب امتیاز قابل قبول، در گروه لوگو های خوش طرح یا Well-Designed قرار گرفته است.

دایره، بیضی و اشکال منحنی

دایره، بیضی و اشکالی از این قبیل دارای تاثیر احساسی مثبت در ذهن بیینده هستند. بکارگیری دایره در طراحی لوگو نمایانگر اتحاد، دوستی و عشق است. حلقه ها دارای مفهوم همکاری و تعامل و یادآور پایداری هستند. همچنین خطوط منحنی در هر حالت، نماد تانیث در طبیعت اند.

صورتی

صورتی از آرام ترین رنگ هاست. صورتی برای خریداران سنتی جذاب است.

مربع، مثلث و اشکال با لبه های صاف

مربع، مثلث و سایر اشکال دارای لبه های صاف، نماد ثبات و همچنین تعادل اند. خطوط صاف و مختصر در لوگو بر قوای بالا، حرفه ای گرایی و بهینگی دلالت دارد. از جهتی چنانچه این اشکال با رنگهایی مثل آبی و خاکستری آمیخته شوند، فاقد کشش ناخودآگاه در بیننده خواهند بود. برای خنثی سازی، بهتر است از رنگ های محرک و گرم برای بالا بردن گیرایی طرح استفاده نمود.

نارنجی

نارنجی می تواند برای ایجاد حرکت و انرژی بدون اینکه بیننده را مقاومت کند مورد استفاده قرار گیرد. رنگ نارنجی خریداران را به طور ناگهانی مجذوب میکند و یک فراخوان به حرکت را ایجاد می کند مانند خرید، فروش یا متعهد شدن. انتقال ات این رنگ گرما، اشتیاق، ماجراجویی، رفتار و روش جدید است.

درباره " لوگو نی نی کالا " بیشتر بدانید...

امتیاز لوگوبین به این لوگو

ماندگاری در ذهن
بیان مفهوم برند
جذابیت بصری
تلفیق مناسب رنگ ها
میانگین
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 3 میانگین: 4.7]
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 3 میانگین: 4.7]