لوگو پپسی


امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 11 میانگین: 4.3]

تا به حال براي شما پيش آمده كه با نگاه كردن به يك لوگو به اين فكر كنيد كه چه معنايي پشت اين اشكال يا نوشته ها هست يا اينكه طراح آن لوگو خاص با چه انگيزه اي لوگو را طراحي كرده؟

داستان لوگو پپسی

لوگوي قديمي پپسي در سمت چپ و لوگوي جديد در سمت راست قرار دارد كه پپسي بابت آن ١ ميليون دلار پرداخت كرد! آن ها گروه " همكاران Arnell " را براي اين كار استخدام كردند. در نتيجه ي اين تغيير در لوگو، پپسي مجبور شد ميليون ها دلار ديگر براي برندسازي مجدد همه چيز هزينه كند. سپس سند ٢٧ صفحه اي شركت Arnell با چنين عنواني رو شد : " استراتژي طراحي نفس گير " در اين سند بيان شده است كه لوگوي جديد به نوعي يك رمز داوينچي است. لوگو بر اساس قوانين فنگ شويي، رنسانس، ژئودينامو زمين و همچنين قوانين نسبيت و بسيار چيزهاي ديگر طراحي شده است.


عناصر و جزئیات لوگو پپسی


آبی

آبی ایجاد احساس اعتماد وامنیت می کند. آبی رنگی است که از فاصله های بسیار دور همم دیده می شود. دلیل آبی بودن چراغهای فرودگاه ها به همین علت میباشد. آبی سلطنتی، خریدارانی که عجله دارند را مجذب می کند و برای محصولات پاک کننده مناسب است. آبی رنگ مورد علاقه بیشتر مردم است.

تلفیقی

تایپوگرافی و اشکال هندسی در طراحی این لوگو تلفیق شده اند.

دایره، بیضی و اشکال منحنی

دایره، بیضی و اشکالی از این قبیل دارای تاثیر احساسی مثبت در ذهن بیینده هستند. بکارگیری دایره در طراحی لوگو نمایانگر اتحاد، دوستی و عشق است. حلقه ها دارای مفهوم همکاری و تعامل و یادآور پایداری هستند. همچنین خطوط منحنی در هر حالت، نماد تانیث در طبیعت اند.

قرمز

قرمز رنگ جلب توجه است. همچنین از آن برای به هیجان آوردن بیننده نیز استفاده میشود. قرمز برای ایجاد احساس فوریت استفاده می شود و ضربان قلب بیننده را افزایش می دهد.

درباره " لوگو پپسی " بیشتر بدانید...

امتیاز لوگوبین به این لوگو

ماندگاری در ذهن
بیان مفهوم برند
جذابیت بصری
تلفیق مناسب رنگ ها
میانگین
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 11 میانگین: 4.3]
امتیاز بازدیدکنندگان
[مجموع: 11 میانگین: 4.3]